Alp-2806 Başka şehirde yaşıyorum normalde şimdi antepteyim … Gaziantep te hastaneye gidicem eşim bu zamana kadar görmedi bebeği şimdi gidince cinsiyeti de öğreneceğiz eşi de odaya alan hastane var mı ???
hamisanne_63 Alp-2806 kesinlikle ncr hastanesi doktor Nazan Özdemir tavsiye ederim muhteşem cok tatlı bir doktor 👌🏻
Alp-2806 Kemal bayındır da bi doktora gitmek istemiştim o hastane almıyomuş hepinize teşekkür ederim☺️
Durununannesi46 Alp-2806 kesinlikle Ömer dai. Aşırı memnunum. Tam 1 saat ilgileniyor muayene ediyor tek tek açıklıyor. Size kendinizi değerli hissettiriyor
cherrysu Durununannesi46 Ben de Ömer Bey’e gitmeye başladım, gerçekten dediğiniz gibi. Ultrasonda o kadar çok baktık ki bebeğimize. Önceki gittiğim özel hastanede 2 dkda çıkıyorduk içerden 🤣🤣 İnşallah doğuma kadar onunla devam ederiz. 🙏🏻 Kaç haftalıksınız bu arada? 🥰
cherrysu Durununannesi46 Evet salı günü öğrendik, gösterdi kendini oğlumuz 🤣🤣 hiç beklemiyordum o gün öğrenmeyi.
Durununannesi46 cherrysu ay hadi bakalım sağlıkla gelsin bebiş 😍 bize de 12.haftada kuvvetli bir tahmin yapacağım dedi Ömer hoca 😁
cherrysu Durununannesi46 Çok sağolun sizinki de 🥰 Valla Ömer Bey baya bir baktı, inceledi. Önümüzdeki hafta kontrole gideceğim. Bir hafta kadar daha bekleyelim ama yani her şey meydanda dedi 🤣🤣🙈🙈 Haberleşelim buradan sizinle herhangi bir durumda 💞
Durununannesi46 cherrysu inşallah bizimki de gösterir kendini 😁😁 evet bence de haberleşelim. Siz Antep’te mi yaşıyorsunuz?
cherrysu Durununannesi46 Ben de Türkçe Öğretmeniyim, meslektaşmışız da 🥰 Anladım yine yakın uzak değil, değer bence ama gerçekten. Tabii orada da muhakkak iyi doktorlar vardır ancak insan içine sinsin istiyor.