snbszge Kızlar herkese merhaba🙋🏽♀️ Şuan 38+6dayım ve bebeğim 3900 gram. Sanırım normal Doğum yapmazlar sizce sezeryan için son Güne kadar beklerler mi? Ve sizce bebek çok mu kilolu kilosundan dolayı biraz huzursuz oldum😢🤷🏽♀️
Alyaesmaa snbszge 300ünü bize versene ya😂😂 Benim kızda kilosu geriden geliyor alsın diye uğraşıyorum almıyor
snbszge Alyaesmaa ahh keşkeee🤓 Ultrason cihazı çok iyi değildi bi ümit belki yanlış ölçmüştür diye düşünüyorum😅😅
Yusrama snbszge ilk kızım için aynı kiloyu söylediler özelde normal dogum yaptım 3.200 kilo doğdu yaniltiyor bazı ultrason cihazları