Zissul_alp19 beni de çok korkuttulardı ama 3,5 ay oldu doğum yapalı, kendi sancın yerine suni veriliyor bilmiyorm alan biri olarak söylüyorum bana abartılı gelmedi kendi sancisı olanda benim kadsr bağırdı aynı acıyı çektik diyebilirm 😂 ha benim canım çok ama çok tatlıdır zorlu bi süreçti sancı bana gelmedi başlarda doğumhanede uzun kaldım o süreç yıprattı biraz