Naz6060 Haftaya Salı yatışım yapılacak suni sancı verilecek çatım sınırdaymış çatısı sınırda olan varmı bana yardımcı olun lütfen ya .olmazsa sezeryan çok korkuyorum Doğum korkusu başladı bide dört yaşında oğlum var onu bırakmak zor olcak
Nazliumut59 Naz6060 benim de salı yatışm yapılacak 🤕sancim var ama açılma yok soni sancı verilecek galiba 40 haftadayim
Kubraatekinn Naz6060 arkadaşımada doktor haftaya suni sancı vericem demişti suni sancıdan kortuğundan hergün küvete su doldurup sıcak içine girdi 2 şer saatle içinde plates hareketleri yaptı kendi kendine doğumunu başlattı. Hastaneye gittiğinde 6 cm açıklığı vardı 1 saatte doğurdu. Doktor bile şok oldu ne kadar kolaylaştırdın kendini diye.
pamuk_anne Naz6060 ben o şekilde doğum yaptım. Biraz zor oldu evet ama yapılabilir bisey cesaretinizi kaybetmeyin. Ama 41+2ye kadar beklediler gelmeyince verdiler suniyi
Semakacan Naz6060 oğlunuz normal mi doğdu acaba? Çatı sınırda ne demek oluyormuş 2. Hamilelikte de bakıyolar mı çatıya
Naz6060 Kubraatekinn çok güzel inşallah bende öyle doğururum denerim sıcak suyu ve pilatesi teşekkür ederim
Naz6060 Semakacan oğlum prematüre önümüzden doktor bakma gereğinde bulundu 1.360 gram doğdu oğlum karnımdaki üç buçuk olunca o yüzden