kukiveannesi Anne2021 bugün aynı şeyi yaşıyorum karnım çok sert ve hafif sancı yapıyor belli belirsiz
iremgun Anne2021 bunun için hastahneye gittim şimdi döndüm. Çok değil ama 40 50 60 larda sanckm çıktı. Kasıklarıma doğru ince ince sızı oluyordu sertleşmeye artı olarak
bahtnurr1 Anne2021 benim de sert oluyor 29.haftadayım ama lavabodan sonra düzeliyor bazen de bebek yukarda toplanıyor hep
Anne2021 kukiveannesi karnımın alt tarafında acı ve ağrı var Şimdide sertleşme açar karnımın daha çok üst bölgesinde Ve karnımın altı hassas sanki şişmiş gibi
Anne2021 iremgun benimde bugün karnımın altında acı ağrı vardı Şimdide karnımın altı değil üstü çok sertleşti merak ettim
iremgun Anne2021 doğum sancısı değil bunlar dediler. Bilmiyorum tabi hepimizde aynı şey olacak değil ama postunuzu görünce yazayım dedim, aynı şikayetleri gidince 😊
kukiveannesi Anne2021 benimde tam karnımın ortası civarları semsert ve hafif ağrı var anlamadım ki neden acaba kasılmamı oluyor
Fatmacbc Anne2021 bende 23 haftaligim bende gün içinde oluyor ama normal bu 22 haftadan sonra başlıyor ki sizinki zaten gününüz bitmiş yavas yavaş sancılar başlamaya hazırlanıyor ben oğlumda oyle oldum kasılma ile başladı 40 haftada 3 gün sonra doğum oldu
Bayburtlugelin Anne2021 evet sancı brnm 30. Haftamda başladı bu sertleşmeler hastanede sancım oldugunu söylediler ilaç ve serumla sancımı kesmeye çalıştılar 35. Haftaya kadar tutabildik 35 haftalık doğum yaptım kuzum suan küvezde sizde dikkat edin
Fatmacbc kukiveannesi mesela çocuk tek taraflı sertleşiyor toplanıyor tek taraf top gibi oluyor biraz can yakıyor gaz sancısı gibide oluyor
kukiveannesi Fatmacbc hm anladım ben çok sık yaşıyorum özellikle iki gündür doğum yakın demek mi oluyor acaba