Deryagunay Merhaba 1 2 gun sonra 37 haftaya giriyorum ve sabahtan beri vajinada yanma ve acima yasiyorum karnimdada kasılma var sizce doğum belirtisimi
Alyatr Deryagunay bende 32 haftaligim şiddetli yanmam vardı idrarımı yaparken özellikle meğerse enfeksiyonmus . Doktorunuza sorun yine de belki tahlil ister
Deryagunay Alyatr daha öncede vardi ama enfeksiyon mantar vs. Çıkmadı suan covid testim pozitif olduğu icin karantina surecindeyim kendi doktoruma gidemiyorum malesef :(