Şeker maalesef bende de var. Daha doğrusu ilk gebeliğimde vardı bunda daha erken haftalarda olmama rağmen yine başladı. Doktor henüz değerlerime bak falan demedi bana ama elimde cihaz olduğu için ben başladım ölçümlere. Açlık şekerimde problem yok bi süredir dikkat ettiğim için 83 84 çıkıyor genelde ama yemekte biraz kaçırayım hemen 140 sınırında yada biraz üstünde oluyor.
Aksi gibi canım da hep patatesli pirinçli şeyler yemek istiyor🤦🏻♀️ Tatlı hele çok istiyor🥲