Selamlar kızlar,
Ben doğumdan sonra bebeği yıkarken veya emzirirken genzine süt veya su kaçarsa diye çok korkuyorum. Tecrübeli anneler bu durumlar nasıl yönetiliyor söyleyebilir misiniz? Kafası aşağı bakarken başına su döktüğümüzde boğulma ihtimali olur mu genede? Bebek kendini oksurerek kurtarabilir mii