Asli2663 28.haftamda gelen suyum ile erken gebelik riskim vardı ama herşey yolunda gitti biz 39.haftaya kadar çok şükür geldik. Nts de doğum sancılarım çıkıyor ben sürekli ağrı sancı çekiyordum ama açıklığım yoktu. Oğlum artık doğsun istiyordum hurma yedim ılık duş aldım sürekli yürüdüm vs vs yine açılmam olmadı. Doktorum hep sabret bekleyelim herşeyin normali iyidir dedi son muaynemde ve yine eve gönderdi. Gece 2.30 sıcacık birşeyler aktı içimden hemen eşime söyledim ay doğurcam galiba suyum geliyor dedim 😊 o da altına işiyorsundur diyo bir yandan karanlıkta eliyle yatağa bakıyor anladı baya ıslak kalktı ışığı açtı sen doğuruyorsun dedi 😄 annem kayınvalidem bizdeydi zaten hep beraber bir ayaklandık ama benden hala su geliyor hastane merkezde 1,5-2 saat yol hadi git git bitmiyor benden hala su geliyor sancım ağrım artıyor belim koptu kopacak. Neyse vardık hastaneye doktorumuzuda aramıştık yolda, muayene edildim ve hala açıklığım yok 😮 Allahım dedim bunca sancı ağrı boşa mı nasıl olur. Biz hastaneye gidene kadar bebeğin suyu tamamen bitmiş ve doktor riske atamam bebeği deyip sezaryen e aldı nolur eşimde bizimle girsin dedim bulunduğum şehirde pek mümkün olmuyor bu ama sabah 5 de kimse birşey demedi spinal sezaryen ile kavuştum oğluma. Sesini duydum hastane inledi ömrümden ömür gitti ama herşeye değdi. Canım oğlum hoşgeldi. İlk yürümem çok zordu mide bulantım baş dönmem hele o dikiş acısı yapamıcam galiba dedim 😔 ama yürüdüm pes etmeden yürüdüm gaz çıkarmak gerekliymiş yürüdükçe oluyor. Şuan iki günlük olduk evimizdeyiz yavrum yanımda emzirebiliyorum altını değişiyorum yürüyorum. Tuvalette çok zorlanıyorum yalan değil. Ama rabbim yardım ediyor inanın analık normal doğummuş sezaryenmiş ona bakmıyor. Rabbim isteyen herkese nasip etsin doğuracak olanları da bir avazda doğurmayı nasip etsin. Uzun oldu hakkınızı helal edin🙏 (Sorunuz olursa bildiğim kadarıyla cevaplarım.) hepinize teşekkür ederim 🙏
Eymenim18 Allah analı babalı büyütsün canım bebeğine ve sana ömür boyu sağlık mutluluk versin insallah darısı hepimizin başına kaç kilo doğdu bebeğin 😍