orkidehaniimm Kızlar 29 haftalığım hala kızımın ismine karar veremedim, anketime katılıp fikir verirseniz çok sevinirimmm🌸😇
Selcanhakan orkidehaniimm kızımın adı" Derin Berra "🤗 ama öykü ismide güzel sağlıkla gelsin inşaallah bebiş 💚
Ada_omertoprak2116 Aslında ikiside güzel bide eşinizle derin bir öykünüz varsa ikisinide tercih edin derim derin öykü olsun ama sadece öykünüz varsa öykü koyun 😇 nereden geldi bu fikir anlamadım
orkidehaniimm Ada_omertoprak2116 cok güzel bi düsünceee😇soy adimiz uzun olduğu için iki isim koyma taraftarı değiliz teşekkürler bu gün bi karar verilicek inşallah!😅
3bebekannesiii orkidehaniimm Benimde kızım olucak nasipse sağlıkla doğsunlar inşallah ismimiz öykü o yüzden oyumu öyküden yana kullaniyorum🤭❤
Ada_omertoprak2116 orkidehaniimm Hayırlısı olsun inşallah rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip adıyla büyüsün adı gibi bahtı da güzel olur inşallah 🙏
orkidehaniimm Ada_omertoprak2116 amin çok teşekkürler inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebislerimizi sağlıklı hayırlı ömürleri olur inşallah🙏🧚🏻♀️💓