Arzuaksumom merhaba. Ben de 4-6 haftalarda yaşadım çok zorlu şekilde. Doktorum sabahları uyanır uyanmaz 1 kaşık zeytinyağı içip, üstüne 2 bardak ılık su içmemi söylüyordu. Ben bunu uygulayıp, gün içinde 3 4 kayısıyı haşlayıp biraz ılık olunca tüketiyordum. Zamanla düzeldi. bence bunların etkisi ne yaparsam yapayım olmadı, dediğim gibi benim çok ileri seviyeydi. 7.haftada kendiliğinden düzeldi.
Hamileliğin belli süresinde sindirim hormonlardan dolayı yavaşlıyor bence. Ama dediklerim birçok kişiye iyi gelen şeyler.