Tugce11 Qnne123 sancı başladığında geniş derin bi kaba ılık suyun içine çiçek gibi açılacak şekilde koyuyosun o açıldıkça senin açılman artıyo. Duası da var onuda okuyosun
Selcansahin33 Tugce11 duasını önceden okusak olur dimi ben bugün duasını okicam sancım tutuncada suya koycam öyle yapsam olur dimi