Meliha__ Kızlar özel hastaneler de kontrol süresi içerisinde sıgortasız olarak üçret ödüyormuyuz tekrardan yoksa gerek olmuyor mu
cinardefnemoms Meliha__ gerek yok canım 10 gün süre var kayıt açtırıp para ödüyosun zaten kaydın oluyor
cinardefnemoms Meliha__ yok canım öyle olsa onca insan her gittiğinde para ödemez kimse gitmez bunu göze almazlar
Meliha__ cinardefnemoms oda doğru özel hastane olunca insan olduk olmadık acaba diyor içimi rahatlattın cok sagol canım
cinardefnemoms Meliha__ rica ederim canım öyle valla insan herşeyi düşünüyor bilmediğimiz çok şey oluyo olur böyle şeyler 🥰
Meliha__ merymm44 10 gün kontrol süresi oluyor ya o zaman içerisin de gidildiğinde üçret almıyorlar ben bugun gittim sıgortasızım almadılar misal 15 sonra tekrar gittiniz o zaman alıyorlar
Sena1299 @cinardefnemoms ilk muayeneden sonra 10 gün içinde tekrar muayeneye gidildiğinde ücret ödemeden mi muayene oluyorsunuz?
Meliha__ Sena1299 ben sıgortasız olduğum içim acaba alırlar mı diye bir sorayım dedim bugun gittim gecen hafta gitmiştim ilk muayane kayıtı açtırdım bugun kontrolum vardı tekrar kayıt ücreti almadılar
Sena1299 @Meliha__ benim doktor da cinsiyetini göremediğimiz için 10 gün içinde tekrar gelin bakalım cinsiyetine dedi ama muayene ücreti tekrar verecek miyim bilmiyorum, sürekli muayene ücreti de ödeyemem çünkü
Meliha__ Sena1299 bence ödemezsiniz çünkü 10 gün. Veriyorlar kontrol süresi onun dışın da alıyorlar 11 gün olsa alırlar yine bende 10gün içinde gittim almadılar sizde de almazlar sadece 10 günü aşmayın kontrolum vardı deyin sadece kayıt acıyolar