Merhaba hanımlar 32 haftadan beri nstde sancı var ben sadece bebeğin kasılmalarını hissediyorum sancı hissetmiyorum. hala sancı çıkıyor nstde 1 cm,de açıklık var. bugün yatışım yapılacaktı doğum olmasın diye ve şuan 35 hafta 2550 gr. Diyelim 36 haftada doğum olsa bebeğim küvezde yatar mı.