Merhaba arkadaşlar 38+0 gebeyim pazartesi günü sezeryanım var. Covid testi istedi doktor benden ve eşimden. Devlette yapıp götürcem sonucu çünkü doğum yapacağım hastane 250 ye yapıyo kişi başına. Sorum şu devlette yaptırınca çıktı alabiliyor muyum. Yaptıran varsa bilgi verirse sevinirim