Burcuuuu_67 sakıncası olmaz çünkü peygamberimizin hadisi var ‘Çocuklarınızı Benim İsmimle İsimlendirin. (Buhârî, 6196; Müslim, 2133; Ebû Dâvûd, 4965; İbn-i Mâce, 3736)’ diye. Benim de iki oğlum var biri Muhammed Emin diğeri Muhammed Mustafa. Allah a.c ye şükürler olsun Allah a.c onları islama bağışlasın. Çok şükür isimleri ağır geldiğinden dolayı değil de çocukluğun vermiş olduğu fıtrattan dolayı biraz yaramazlar 🙂 Bir kaynağı olmayan söylentileri dikkate almayın derim 🙂