Bende 24 temmuzda kürtaj oldum Dr istediğin zaman düşünebilirsin sorun yok dedi Ama ben aşılarımı oldum iki dozu da yeni oldum biraz beklemek istiyorum ondan dolayı sonrasında hemen hamile kalmak istiyorum rabbim nasip ederse inşallah sizede en kısa zamanda hayırlısı ile nasip olsun inşallah🤲🤲