Dilsan İyi akşamlar Hanımlar 18 haftalık hamileyim Corona testim pozitif 5 gündür mutasyonlu virüse yakalanmışım.İlaç almadan beslenerek atalatabileceğim söylendi benim gibi hamilelikte corona geçiren atlatan var mı ?Bebekte ne tür etkiler verir ?
Mavi34 Dilsan ben 25.haftamda oldum geçti normal corona. Baya zorladı ama evde etlattim sonra kontrole gittim bebekte bit sıkıntı yok çok şükür. Doktorum solunum sorunuyasamayan gebelerde bebeği etkilemiyor demisti