Betulsariturk Merhaba arkadaslar bebegimin cinsiyetini ogrendik erkek isimleri alabilirmiyim ilk oglumda bukdar zorlanmamistim 🥰
ebooss Betulsariturk biz Mete düşünüyoruz 🤗 belki ilerleyen zamanlarda yanına bir isim daha ekleyebiliriz
asel51 Betulsariturk maşallah bizim de erkek biz İslam yagız düşünüyoruz İslamı eşim yagız da ben koydum fikir olsun saglıkla alalım kucagımıza İnsAllah
yigitegenin_annesi Betulsariturk burda kalayım bende benımmde erk yeni öğrendim isim bulmadım ama aklımdkaileri söyliyim meriç, yiğit, ege, eymen ümit arda,
Ozlemp Betulsariturk biz Umut koyucaz inşallah ben çok istedim Allah’ın izniyle de koyucaz . Eşim bana brakmisti ismi bende umut koydum .