Annem1 Mehtap23 aynen canım. Tekrar arayıp soracağım muayene falan edecek misiniz diye süreci. Olmadı özelde yaptıracağım.
Kubrahndkc Gizmom bizzat sünnetlere giren bir hemşire olarak en uygunu 40ı çıktıktan sonra lokal anestezi ile olması :) hem bebeğiniz birşey anlamıyor hemde yeni doğanlarda iyileşme çok çabuk oluyor inşallah bir oğlum olursa bende o şekilde yaptıracağım 🥰