İlk gebeliğimde midem pek bulanmadı, halsizlik yaşamadım. Ama çok uyuyordum. Kızım oldu. İkinci gebeliğimde mide bulantısından, kusmalardan ölecek gibiyim. Halsizliğim çok fazla ama uykum da hiç gelmiyor. Cinsiyeti erkek olabilir mi? Birden fazla gebelik yaşayanlar farklar nelerdi? Bu farklar cinsiyeti etkiledi mi yoksa alakası olmadı mı? Sadece merak ediyorum. Yoksa en önemlisi bebeğimin sağlıklı doğması