Kızlar merhabalar. 33 H oldum dün. Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip eylesin inşallah 🤰 Bugün kontrolüm vardı gittim bebeğimin hareketleri, suyu gayet iyi ve yerinde. Fakat çok çok az geriden geliyor dedi doktorum. Bol ceviz ve kaşar peyniri tüketmemi aynı zamanda bol su içmemi söyledi. Ben biraz kafama taktım. Bu durumu yaşayan arkadaşlarım yoruma dahil olabilir mi?