Doga-11 Merhaba 18 haftalık hamileyim, ikili tarama temiz geldi fakat doktorum bugün ultrasonda bebeğin karnında bir beyazlık gördü ve fetal DNA istedi, ikili taraması temiz çıkıp fetal DNAsi riskli çıkan var mı acaba
esradmrz Doga-11 merhaba elimden geldiğince çaresiz anneleri nerde görsem bi cevap yazıp rahatlatmaya çalışıyorum gözüme iliştiniz.benim test sonucum riskliydi ve fetal fna yaptırdım temiz çıktı. Sonuç 10 günde geldi hangi firmaya yaptırdıgınıza bağlı. Hiçbir sıkıntı çıkmayacak merak etmeyin lütfen.
Fadikb Doga-11 benim ikili test riskliydi aşırı olmasada riks biraz üstteydi.detaylıda ense kanlınlığı burun kemiği felan iyi dedi doktorum ama ben içim rahat etmediği için fetal dna testi yaptırdım şükürler olsun temiz geldi. Canınızı hiç sıkmayın
Sevinc24 Doga-11 ikili temizse bişey yoktur üzmeyin kendinizi bana da detaylıda kalpte delik gördüm demişti yaptırmıştık çok zor günlerdi beklemek zor rahat olun bişey çıkmaz hamileyken abartılı düşünüyoruz duygusal oluyoruz sonra neden bu kadar üzdüm kendimi diceksiniz genoks firması güvenilir
Sahin1 Benim de ikili taramam temizdi ultrasonda burun kemiğini küçük gördü ve fetal DNA önerdiler. Allah’a şükür temiz geldi sonucumuz. Eminim sizinde temizdir. Tedirgin olup bebişi üzmeyin
Doga-11 Sahin1 inşallah öyledir,burun kemigimiz,ense kalınlığımz falan her şey normal geldi fakat karnindaki beyazliktan ne olur ne olmaz diye yaptıralım dedi doktorum çok endişelendim inşallah bizimde sizin gibi temiz gelir teşekkür ederim cevabınız icin
Sahin1 Doga-11 temiz gelir hiiiç korkmayın bebek hissediyor onu üzünce daha çok üzülürsünüz. Tek doktorlar şunu söylüyor tek bir bulgu bir şey ifade etmiyor ama biz önermek zorundayız.
esradmrz Gizemmihra faest test diye bir firma. Panorama da var. Panorama Amerikaya göndryır.Faesttest Güney koreye. Bir marka daha vardı adını unuttum ama hepsi aynı. Hatta benim kan verdiğimde üzerinde panorama yazıyordu ancak koreye gitti. Sadece Genoks hakkında bi bilgim yok. Bnm gittiğim firmada bi sıkıntı yaşamadım çok şükür. İsterseniz sitelerine girin numaralarını arayın sonra sizi o bölgeye ait satış temsilcisine yönlendiriyorlar. Detaylı konuşun bilgi alın
esradmrz Gizemmihra 9.günde çıktı benim. Tarih yaklaşmaya yakın sizle ilgilenen kişiye hatırlatın kendinizi. sonuç çıktı mı gibisinden. ben beklemedim sorunca gönderdiler.
Gizemmihra esradmrz eve gelıp mi aldılar benım suan benım bulunduğum ilde yokmuş KİT gönderıp kargolama yaparsın dedıler sizinki nasıl olmustu
esradmrz Gizemmihra ben kendim bi kan alma merkezine gittim anlaşmalılarmış. oraya verdim onlar da bana kanı verdiler kargoya verdim bu şekilde oldu. Satış temsilcisi varsa o ilde yönlenyorlar sizi. sonra kargo takip no alıyorsunuz kan nereye gitmiş takip ediyorsunuz
Gizemmihra esradmrz banada KİT göndereceklermiş olduğum ilde yokmuş anlaşmaları sağlık ocağında verirsin dedi sonra bende kargoya vereceğim