Momy11 30 haftalik hamileyim bebegim sürekli kasiklarimda toplanıyor ve sertleşiyor sürekli bu neden olur acaba yasayan var mi?
Aylinak1n Momy11 canım aynı şey mi bilemiyorum ama benim bebeğimde karnımın sağında birikip orada sürekli bir tepecik yapıyor. Korkulacak bir şey mi bilmiyorum ama sanmam benim kız huy edindi artık sağ tarafıma toplanıp göbeğimi yamultmayı 33 haftalığım bu arada
1prens_annesii Momy11 30 haftamda yalancı sancılar oluyordu 32 haftamda bebeğim kasılmaya başladı ve 35 haftalığım hala aynı şikayetim bebeğimde sancı var kasılıyor bugün yatış yapılacaktı sonradan vazgeçtiler evin yakınsa git yarın gel dediler sağlıkla kucağına al canım
GulcanDongel Aylinak1n 29+0 haftalığım bende de oluyo o dediğiniz, ağrıyla beraber toplanıyo, bi kaç saniye duruyo öyle sonra geçiyo o sertlik.. Kasılma iyi değil aslında doğumu tetikliyomuş.
Aylinak1n GulcanDongel bu hareketi kontrole gittiğimde doktorumub önünde de yaptı o kısmık şişince sordum neyi var orada diye gövdesiymiş o tarafa toplanıp yukarı çıkarmış kendini ben sormadım ama problem olsa doktorum söylerdi güldük geçtik
Sudeeee Offf aynısı bende de var gün içinde cok kez yapıyor onu da geçtim bazen bi gün boyunca öyle kas katı duruyor karnımda yaaaaa
Ayseee4238 Momy11 30.haftadan beri benim bebeğimde aynı sağ tarafıma toplandı ordan başka biyere gitmiyor kasılıp duruyor devamlı
GulcanDongel Aylinak1n ya evet öyle yapıyo bebekler, benim gün içinde yapıyo toplanıyo bi yere ağrıyla beraber bi kaç saniye sonra rahatlıyo. Ama bi saat içinde çok olursa sıkıntılı diyo doktorlar.