Cansusuem benim de aynı 34+2 oldum bugün 33den beri serleşip bebek toplanıyor ama önemsememiştim hiç düzenli değildi bugün normal kontrol nst de aynı şekilde oldı swncım 108i gördü 2 kere sancı çıktı ciğer geliştirici ve erken doğum önleyici iğme vurdular 2 saat sonra tekrar nst çektiler sancım çıkmadı eve gönderdi herhangi bi ağrıda gelmemi söylediler yarın da tekrar gideceğim doktora. Çok tedirgin oldum inşallah sabreder bebikler😍