Halenur-42 amin 🤲 dayanmak o kadar güç ki.. orda bırakıp gelmek, büyüsün de gelsin diye gözüne bakmak hersey çok zor. Allahim kimseyi evladiyla sınamasın tüm şifa bekleyen yavrulara şifa versin. Ya sabır çekip miniğimin eve gelmesini dört gözle bekliyoruz