Merhaba kizlar 27 haftalik hamileyim grip oldum simdide bugunden şiddetli öksürük tutdum ağzımı açan gibi hava gidiyo boğazım qıcıklanıyo kaşınıyor öksürük başliyor bebege bi zarari olacagindan korkuyorum 😒 öksürünce karnımın altına güç düşüyor … sizce bi zarari ola bilirmi neler yapa bilirim geçmesi için