aysegul_01 ben de metroya gidiyorum mehmet yıldırıma doktorla ilgili kötü bi şey duymadım şimdiye kadar sekreteri dışında iyi ama soracağım şey oluyor belli bi saat verdi o zaman sor diye onda da ulaşamıyorum artık 30 haftayı da geçtim devlet hastanesinde aynı odaya bi ton hastayı tıkıp muayene ettiklerini görmesem oraya giderdim.boşa para veriyorum gibi valla