Elcnbykckr Tazebirannee bence korkunuz yersiz diye düsünüyorum hepimizin eşleri asıları genelde oldu bizler sorun yasamadık
newbabyno2 Tazebirannee benım kardesımın 2. Dozdan sonra 3 gun gecnce korona oldu muhtemelen aşıdan ama hafıf atlattı belkı bulasıcılıgo bıle yoktur
Elif_Eda Tazebirannee Ne alakası var canım..Bende 2 doz biontech oldum hiçbir yan etki falan olmadı eşim ilkinde kol ağrısı çekti 2.de ateşlenme yaptı kuzenleride öyle oldu çok şükür bana birşey olmadı
Hilal-95 Tazebirannee benmde eşim kovşt oldu yanındaydım 🤣 şimdi hamıelyım 2 doz oldu bı sıkıntı yaşamadım şükür
Rosanna Eşim 2 doz biontec oldu gayet iyi bir sorun yaşamadı.İyi ki de olmuş çünkü pandeminin başından beri hiç ara vermeden çalışıyor .Çok kalabalık bir otelde çalışıyor.Ben hamileyim bana virüs getirebilirdi.Sizin sağlığınız için de önemli olması