Bebeğim 16 değer ile 2 günlükken sarılık nedeniyle 5 gün yoğun bakımda kaldı. Şimdi 20 günlük olduk bugün kontrolde tekrar kan alındı değeri 9 çıkmış henüz sonucu doktora gösteremedik biraz canım sıkıldı ben geçti sanıyordum😢 9 değer sıkıntılı mıdır bir şey olur mu acaba?