Yarın 37 bitiyor 38 haftalik olacaktim ama doktor bugün 37 haftalik dedi ama kusuratini söylemedi nst de sancim çıktı ben iki gündür hissediyordum zaten muayene edince bebek inmiş dedi acilma yok bugün yarin doğar dedi eve gelince de pıhtı şeklinde küçük kan vardi çamaşırimda en son ne zaman doğar dedim 1 hafta dedi hem heyecan hem korku sardı 3200 kg boy 51 dedi bende sağlıkla inşallah doğurdum diye post açmak istiyorum