Kbrabaris Kizlar hurmanin dogumu baslattigi falan yazıyor interntte o yuzden tedirgin oldum yesem mi diye yardimci olur musunuz
feyzosvemercimek Kbrabaris bir ya da iki taneden birşey olacağını sanmıyorum doğumu yaklasanlar da gunde üçer beşer yiyor faydası olsun diye 😊 maksat nefis köreltmek 😂
Deletedmom65 Kbrabaris bende ramazanda baya yedim bişey olmadı fazla yeme ama nefsini körelt biyerin şişer
nesly Ben doktoruma sordum son haftalarda bi hormon var onun salgılanmasını sağlıyor bu haftalarda salgılayamazsın zaten demişti 😃ben günde 6 7 tane yedim bi ara şükür bi sıkıntı da olmadı ❤️
Fatma63 Benim düşük tehlikem vardı ilk aylarda ben bilmiyordum hurmanın açılma yaptığını ve her gün deli gibi yiyordum çok şükür hiçbirşey olmadı
Bebegimibeklerken__ Çok yararlı bizler için hurma sayısını abartmadığız sürece sorun olmaz inşallah ☺️ Ve tek sayı yemeye çalışın ☺️
tugceeebayarrr Ben hergün hurma yiyorum ve bazen aşırıya bile kaçabiliyorum 😅 Ama iyi bi Doğum yapabilmek için yiyorum. Ve çok sağlıklı. Son ayları bilemem, ama ilk aylarda bişey olmuyor yani bana olmadı.