adrmz54 Selam hanımlar bugün kan değerlerime baktırdım.. Demir değerim ilaç kullanmama rağmen alt sınırı 50 olması gerekirken 39 çıktı var mı tavsiyeleriniz ek olarak hangi yiyecekleri tüketebilirim sizler neler yapıyorsunuz 🙏
bebisim-_00 adrmz54 Benimde öyle gyneferon demir ilsci verdi doktor kaç aydır kullaniyorum hala sınırın altında.malesef gebelikte değeri yüksek tutmak zaten zor olurmus bebek aldığı için