Canım ilk aylarda bebek zaten biberonu tutamayacağı için ben aventin küçük boy cam biberonunu aldım kullanmak zorunda kalırsam zaten ben içireceğim diye. Biraz daha büyüyünce sert plastik alırım dedim mamalar için hem de daha hafif olur kendi tutmakta zorluk çekmez diye. Ama ilk etapta dünyaya yeni geldiği için cam daha sağlıklı olur bünyesine diye öyle düşündüm.