minikkuzununannesi12 Devlet memuruyum.Bikaç sorum var 1) özel veya devlet hastanesi farkediyormu? 2)Rapor alınıp direkt işe gidip çalışmaya mı başlamak lazım ? 3)37.hafta geldiğinde bu defada çalışamaz raporu almak için hastaneyi gitmeye gerek varmı?