Beyzaltnbs Yenidoğan bebeğe özel sağlık sigortası veya tamamlayıcı sağlık sigortası yaptırıp memnun kalanlar var mı avantajları neler ?
tcasl Beyzaltnbs yaptırmadım henüz ama çalıştığım hastane den biliyorum tamamlayıcı sigortalar çok avantajlı bazı özel sagliklar aşıları da karsiliyo ona göre bi özel sağlık yaptırın bence düşünürseniz çocuk ateşlendiği zaman tamamlayici sigortayla direk özel hastaneye gidersiniz serum kan tahlili herşey yapılır ücret ödemezsiniz rutin kontroller de ödemezsiniz yenidoğan bebek sık sık hastaneye gidiyo çünkü
svdmm16 Beyzaltnbs anne ya da baba yaparsa bebeğe de yapıyorlar sadece ak sigorta yalnıCa bebepe yapıyor. 1700 liraya yeni yaptrdk daha kullanmadık yıllık 10 muayene ve tüm tetkikler ücretsiz Özel Aşıları karşılamıyor
Sevilss Beyzaltnbs öyle bir düşüncen varsa bunu iyi araştır çok avantajlı sigortalar var devlet bankalarının sigortalarına falan bak iş bankın bayağı avantajlı gelmişti bana
tcasl Beyzaltnbs gideceğiniz hastaneye göre değişir tabi ki bu durum ama aşıyı karşılayan genellikle mapfre özel sağlık sigortası biliyorum tamamlayıcı olarak axa mapfre Anadolu çok sigorta var policeye bakarak tercih edebilirsiniz
Beyzaltnbs svdmm16 hangi hastanelerde geçiyordu acaba evime yakın liv hospital var orası için istiyorum aslında
asilinannesi2609 svdmm16 canım merhaba bende sadece bebeğime doğduktan sonra özel sağlık sigortası yaptırmak istiyorum eşim ve benim yok bebeğim için istiyorum ak sigorta bunu kapsıyor mu
Sevilss Beyzaltnbs Ben geçen sene bakmıştım ama bayağı her bütçeye uygun miktarlardan başlıyor güncel durumu müşteri hizmetlerin den öğrenebilirsin. Anadolu hayat emeklilik olması lazım adı
svdmm16 Beyzaltnbs bilmiyorum bi sigortacıyı arayıp bilgi alabilirsiniz benim ilimdeki hastaneleri biliyorum burda Liv yok 😊
Sedadefne01 Beyzaltnbs ben sigorta şirketinde çalışıyorum liv hospital Anadolu sigorta ile anlaşması var diye biliyorum. Samsun’da bi acenteme yapmıştım . Siz hangi ildeyseniz Google dan Anadolu sigorta-tamamlayıcı sağlık-anlaşmalı hastaneler şeklinde taratıp bakabilirsiniz.
Epifenomen Beyzaltnbs Aralık ayında aksigorta yaptırdım 1100 liraya 10 muayene +tüm tahliller ücretsiz. 6 hak kullandık ve normal olarak gitsek 2500 civarı ödeyecektik. Daha 4 hakkımız daha var. Gideceğiniz hastaneye de bağlı. Bizim hastane muayene 150 çiş tahlili 90 kaka tahlili 90 bir ultrason 75 lira. İlk zamanlar kaka çiş çok sıkıntılıydı bizim bir gidiyorduk sürekli tahlil. Bir gitmemiz en az normal şartlarda 350 ye patlıyordu
Epifenomen Beyzaltnbs ben Malatya’da gidiyorum. Bir kere Ankara’da koru Hastanesi’nde kullandım. Çok pahalıydı orası. Noemal gitsek 700 lirayla çıkıyorduk oradan. Büyük şehirlerdeyseniz çok mantıklı. Küçük şehirlerde pek avantajı olmuyor kendini karşılıyor. Bir de hastanede yatma durumu vrsa gecelik ücretleri karşılıyor sigorta. Ameliyat gerekirse onu da karşılıyor belli koşullarda
Mk34 Biz suan allianz sigorta kullanıyoruz, bebeğimiz doğunca ona da sigorta yaptıracağız.Çok avantajlı oluyor tavsiye ederim
tcasl Fundabysl ücretleri hakkında malesef bilgim yok ben sadece onay aliyodum sigortalardan ama hastanede daha fazlasını harcarsınız sigorta daha uyguna gelir ama sigorta poliçesini iyi okumanız lazım her sigorta her hastalığı karşılamaz