Merhaba arkadaslar
tam olarak ne olduğunu bende anlamış değilim bazen bebek hareket ederken sanki içimden su yada idrarımı tutamicakmısım gibi bir baskı oluyor. Resmen karnımda suyu hissediyorum böyle sanki kendimi tutmasam birseyler gidecek gibi bir his oluyor ama o esnada hareket halinde bebek. Her zaman olmuyor arada oluyor ve cok rahatsız oluyorum