thetkc Sinemm_simay Lazer de yapabiliyoruz çünkü röntgen veya benzeri bir ışık içermiyoraynı şekilde Lumea da öyle.. Ben yine de araştırın ve doktorunuza danışın diyorum 🥰🙈
kubra344 Sinemm_simay evet canım bende doktoruma sordum normalde gidiyorum simdi de gitsem zararı olur mu diye.Göbeğine bile yapsan o bebegi etkilemez yapabilirsin demişti.Bende gittim 1 seans😊
Sinemm_simay thetkc teşşekkürler 🙏 bazı doktorlar bir sorun olmadğını söylüyorlar kimiside yapma diyorlar ama lumea zaten çok güzellik merkezlerindeki cihazlar kadar yüksek atışlı olmadğını düşünüyorum
metehaninannesiii Sinemm_simay epilasyon zaten lazer gibi olmadigi icin bi zarari yok benim braun makinem var onunla yaptim hala da yapıyorum doktorumuda tanismadim yani lazerin yasak olduğunu biliyorum ama epilasyon aleti yasak degil
thetkc Sinemm_simay Lazerle aynı atışta olsa bile sorun değil dediğim gibi.. Kişisel tercih hepsi.. Şimdiden sıhhatler olsun valla 🙈😂
Sinemm_simay Hatice-Cihan bilmiyorum ama kimisi tavsiye etmiyor kimiside hiç zararı olmaz diyor karasızım 🙄
milla-s Sinemm_simay ben hamileliğimin başından beri kullanıyorum, 36.haftaya girdik bir sıkıntı da olması şükür. Tabi göbek ve genital bölgeye yapmadım hiç. Doktorum da sorun olmaz demişti.
canoldunbebegim Canım benim paketim vardı dondurdum doktorum özellikle gitmememi söyledi yasakladı doğumdan sonra artık yanlız benim kompleydi belki o sebeple, genital zaten asla yapılmıyor bilgin olsun
Sinemm_simay canoldunbebegim genital yapmıcam zaten güsellik merkezine gitmiyorum phılıps lumea kullanıyorum ıpl aleti sadece tüyleri uyutuyor bacak kol vs yapıcam
canoldunbebegim Sinemm_simay anladım bendede var aynı cihaz eşim kullanıyor şuan ben kullanmıyorum ama dediğim gibi bana yasakladı doktor ama bi çok arkadaş birşey olmadığını yazmış bilmem isterseniz bi doktorunuzada danışın
Babyface Sinemm_simay Bende de aynı cihaz var.Hamileligimin başından beri kullanıyorum bı sıkıntı da olmadı.Sadece ışık olduğu için doktorlar da bir zararı olmaz diyorlar.Son zamanlarda tüyleri azaltacağına biraz daha arttırdı hormonlardan dolayı.Onun haricinde bişi olmadi her yerime kullanıyorum ben.
Sevilss Sinemm_simay bende bir kere gittim doğumdan sonra pişman oluyorum ama ağda dan da bıktık yani tam denk geldi seansım var kaç gündür düşünüyorum gitsem mi diye karar veremiyorum. Ben beyaz uzun tişört giyip gittim beyaz yansıtıyorya ayyy bilmemm bıktım herşey bize zor
Sinemm_simay Sevilss lazere alışmış bir insan ağdaya gitmez net 👌 ben daha önce güzellik merkezinde gitmiştiö sonra bıraktım şuan venüsle alıyorum arada phılıps lumea kullanıyorum 2 ayda bir çıkıyor zaten ve tüyler öyle dik be sık çıkmıyor aksine daha azalmış ve ince çıkıyor venüsten çok memnunum tabi lazerimde etkisi var 👍🏻