Babybe Merhaha, doğuma giderken aldığım meryem ana otunu bi yakınıma bırakacağım. İnternette sürekli başka şekillerde yazılmış. Üzerine okunacak duaları bilen var ise paylaşabilir mi?
metehaninannesiii Babybe oncelikle kimin icin dua edilecekse onun adina dua edilmesi lazim daha sonra Meryem suresi Ayetelkursi Nas ve felak okunmasi lazim
Berfin3 metehaninannesiii peki sancının illa başlamasını mı beklemek lazım sancı gelmeden suya koyulmaz mı. Bide biz kendimiz için okusak bu sureleri olmaz mı
metehaninannesiii Berfin3 olur olur sancin olmadan da yapilirsa sancin baslar daha iyi olur aslında doğumdan sonra meryem ana otunu cikarin sudan atmayin yine eski haline dönecektir baska zaman kullanmak isteserseniz kullanirsiniz