Mine27 Anneler 33 haftamdaym çok yorgunluk oluyor üzerimde ayaklarmda ağrı sızı gibi oluyo hep yatasim var sizler ne durumdasinz benm gibi olan var mi
bilnazo68o Mine27 bende çok ağırlaştım uyuyamıyorum geceleri. Birde maşallah bebeğim çok hareketli oda uyutmuyor. Havalar da aşırı sıcak ki elim ayağım yanıyor. Çok bunaldım vallahi 😞😞😞
bebisim-_00 Mine27 32+5 ayaklarımda ödem başladı.Tuzu tamamen kesmeliyiz sanırım.Ve aşırı ağrı yapıyor artık yan bile yatamiyorum gece sık uyanıyorum rahatsız ediyor.ayrica bugün vajinama şiddetli bıçak saplanır gibi ağrı girdi çıktı bikac kez yani doguruyorum bile sandim
Hemsireanne93 Mine27 32+1 im . Ev taşıdık 10 gün oluyor hala evi bile düzenleyenlerin . O kadar yorgun ve halsiz hissediyorum ki . Bebeğim sürekli karnımda bi yerde toplanıyor çok ağırlaştım . Şu an bile kalkıp iş yapmam lazım ama walla bacağımı bile hareket ettiremiyorum ne yapacağım hiç bilmiyorum 😞
Mine27 bilnazo68o ayni bnmde cok harektli ama bu günlere biraz azaldi yeri daraldi bnce cok harekt edemiyo gibi 😂
bilnazo68o Mine27 benim ki aşagıda duruyor zatende. Tam tersi durum gece uyuyamadım sabaha kadar 🤷♀️
bebisim-_00 Mine27 vakitte hiç geçmiyorrr 33 bile olamadım baksanaa hergun gün sayıyorum sanki. Kaplumbağa gibi bir gobekle hiçbir hayat enerjin olmuyo hareketlerin kısıtlı falan.Dolayisiyla biran önce zaman geçsin diyosun bı yandan da ömrün kisaliyo bunu istiyosun o kadar garip ki 😂
Rmyssa Mine27 bende 32+6 yım hareketlerim kısıtlandı resmen ilk trimestere geri döndüm 🤦🏻♀️Gece uyku yok gündüz de sürekli uyku halindeyim sıcaklar zaten mahvediyor allah sağ Salim vaktinde kavuşmak nasip etsin inşallahhh
Dilekcnkn Rmyssa Aramızda 2 gün var aynı valla ilk aylarda gibiyim sürekli tansiyon düşmesi gibi bir durum iştahım kapandı halsizlik hep bir mutsuzluk 😂😂 bebek hep bir tarafta ağrımda vardı baya meğer enfeksiyon varmış yaaa bir an önce geçsin
Rmyssa Dilekcnkn of evet iştahsızlık bende de var ya demek ki genelde oluyor sıcaktan sanırım sırf bebek için zorluyorum kendimi yemeğe
Rmyssa bilnazo68o afyondayım halbuki çok sıcak olmazdı ama bu sene çok sıcak ya allah yardımcımız olsun
BelisMelis41 Mine27 bende 33+2 yim bu sabah sag kasıgıma bır agrı saplandı saga sola dondum sonra saga donup o sekılde durdm bıraz gectı ılk gebelıgım ne oldugunu anlamadım yalancı sancılar olabılır mı bunlar ? Bayramdan once gittim doktora sonrasında randevu bulamadım 6 eylüle anca bulabıldımörandevu doktorumun hep bır ısı cıktı ya senelık ıznı ya amlyatı anlam veremedım normal mi bu durum ılk gebelıgımde.
Hldsltn Benimde en büyük sıkıntım Midem çok yanıyor deli ediyor beni ne yesem ne içsem şaşırıp kalıyorum 😩
Berin Mine27 yorgunluk, can sıkıntısı, bunalım, değişik ruyalar, bazen ağlama krizleri evde sıcaktan bunalım geçirme seansları derken Allah yardımcımız olsun diyorum 🤲🙄🤭😪