eddaaaa  Arkadaşlar merhaba , ovulasyon takibi yapıyorum bugün 26. Günüm testim 3 gündür bu şekilde t kısmında incecik çizgi şeklinde koyulaşma çıkıyor , testim değişmiyorda günden güne , ne yapıcam şaşırdım hep aynısı.. pcos hastasıyım bu arada, başına bu şekil gelen oldumu koyulaşmıcakmı sizce ?
Zeyneb12 eddaaaa canım benimde böyle sürüyordu sabret biraz daha bekle koyulaşacaktır. Ayrıca doktorum bana da pcıs demişti ben kilo verdim verdikten sonra ilk defa koyu gördüm koyu gördüğüm ay da hamile kaldım. Kilo durumun nasıl
Seymanurgun eddaaaa eğer çizgi böyle silikse yumurtlama sayılmıyor. Bir arkadaşımda pco hastasiydi geç görüyorum yumurtlama yi görene kadar devam etmelisiniz
eddaaaa Zeyneb12 ne güzell darısı başıma 🙏🏻 Kilo var ya zaten 1.60 boyum 66 kilom ama en az 5 kilo fazlalıgım karnımda çok yaglanma var 😞 yarın sağlıklı beslenme ve spor olayına başlıcam karar verdim 😢
Zeyneb12 eddaaaa bende 160-67 kiloydum 59 a kadar düştüm hamdolsun değerlerim düzeldi. Diyetisyen ile yapamadım ben. Sofradan doymadan kalktım eğer bunu yaparsan Allah’ın izniyle kilo verirsin ayrıca yürüyüş de önemli
Cns22 canim sana ornek olsun diye atiyorum.12. Gun T cizgisi C den baya koyu benim. 12. Gun Yumurtlamayi gordum. 14. Gun siliklesti yani catlama oldu. T koyu olana kadar yapmaya devam et.
eddaaaa Cns22 çokk teşekkür ederimm , ne güzel yumurtlama olmuş 27. Günümdeyim henüz t koyulaşamadı , bu şekil yumurtlamak banada nasip olur umarım 🙏🏻 Çok sağolunn
eddaaaa Zeyneb12 ne kadar güzel en önemli olan 8 kiloyu verebilmişsiniz umarım bende yapabilirim .. baktım böyle olmayacak yumurtlama takibinin yanında bugün sağlıklı beslenme düzeni ve 45 dakika leslieye başladım belki kilo verme sürecine girince yumurtlama görürüm 🙏🏻 Gebelik süreci nasıl gidiyor peki pcostan kalan kilo alma eğilimi varmı :)
Zeyneb12 eddaaaa şu an 10 haftalığız 3 kilo aldım hemen ama dikkat etmek gerekiyor siz bi kiloyu verin ve kesinlikle ovüslasyonu bırakmayın göreceksiniz 😊💐
eddaaaa Zeyneb12 maşAllah kucağınıza sağlıkla alırsınız inşAllah 🙏🏻 Ovulasyon testi yapmayı bırakmıyorum bugün sağlıklı beslenmeye ve spora başladım inşAllah dediğiniz gibi görürüm yumurtlama 🤲🏻
eddaaaa Zeyneb12 https://www.hizliresim.com/j64yap2 Normalde akşam yapıyorum ovulasyon testlerimi elimde test fazla diye bir saattir de su içmiyordum bir yapim dedim , gögüslerimde dolgunluk hissi var dünden beri biraz daha koyulaştı 🥰
Zeyneb12 eddaaaa evet günden güne koyulaşacak inşallah 😻 bir de ne oluyordu biliyor musun ben bu ovü testime aylarca devam ettim ve hiçbir zaman t çizgisini C kadar koyu görmemiştim ama zayıfladıktsm sonra öyle bi koyu çıktı ki şoktan şoka girdim 😂
Zeyneb12 Bfduam t çizgisi de C çizgisi gibi çok koyu idi ilk defa.. belki 200 tane yapmışımdır ama hiçbir zaman o kadar koyu olmamıştı hep silik koyu idi
eddaaaa Zeyneb12 evet martta gebe kaldığımda bende öyle görmüştüm t kapkaraydı o zamanda diyetteydim 😊 tabi ilk gebelik hüzün sonla bitti ama ikinci güzelliklerle gelir inşAllah 🙏🏻
Bfduam Zeyneb12 belkide yumurtlamanın kalitesini gösteriyor o koyuluk, hep pik görülmüyor çünkü dediğin gibi.