Bugün bebeğimi hastaneye götürdük ve dışarısı aşırı sıcaktı nem vardı çok. Çok terledim. Eve geldik akşamına beni birden üşütme tuttu. Ateşimi ölçtüm 38.1 çıktı vücuduma soğuk su tuttum 37.9 çıktı. Hafif boğaz ağrısı da var ama genelde ağrır. Acaba sıcaktan mı böyle olmuştur. Ayrıca evde çok sıcak. Şimdi test vermeye gitsem korona değilsem ama ya kaparsam. 😢