yasemin260 1 sene önce Figen babacanda sezaryenle kızımı kucağıma aldım doktor ilgili ameliyat yerini muntazam yaptı zaten herkes metediyordu hemen ayaklandım ilk kalkış zor derler ya hani bende öyle olmadı sadece serumlar beni şişirdi biraz o zorlamıştı doktor ilgiliydi baya ama asistan ve hemşireler için aynı şeyi söyleyemem onlardan memnun kalmadım