Semirayldrm1 Kızlar 15+2 haftalık hamileym bugün doktor %70 erkek dedi. Bu haftadan sonra değişme durumu var mı 😊😊 sizler hangi hafta da ogrendiniz
scl Bizde 12+3 haftalığız bizede %60-70 erkek dedi ama erkek diyemiyorum kimseye soranlara belli değil diyorum değişir diye 😌
ZeynoBati Bugün bende öğrendim 12+1 Yüksek ihtimal kız dedi ama kimseyle paylaşma dedi lakin ben en az 20 kişiye söyledim 🤣🤣
Annesed Her yere yazdım buraya da yazıyım 😂 %16haftalıkken kordonu bacağının arasına almış tam göremiyorum ama %80kız demişti bugün 20haftalık olduk %90erkek dedi demek ki kordon pipinin önüne geçmiş 🙈🙈🤰