Gnskz Kızlar 100 kiloyum. Son aylarımdayım sezeryan normal nasıl olur sizce kiloluyum diye herkes sezeryan diyor
Siibeell Gnskz 90 kiloyum bende normal olucak inşallah 82 ile normal yaptım simdi 2. Dogumum olucak 90 kiloyla
Gnskz Sisi ya gerçekden inşallah benımde 2 ayım kaldı 103 kiloyum isde egzersiz falan fılan bısıler yaptınmı
Miniktosbaa Gnskz 70 le gebe kaldım 124 le normal doğurdum herkes yapamazsın edemezsin deyip durdu hiç aldırmadım kendime inandım güvendim aslanl Gibi çatır çatır normal doğurdum ben yaptığıma göre sen hayli hayli yaparsın
Gnskz Miniktosbaa gerçekden mi baya kilo almıssın ona ragmen normal dogum bende 96 ile hamile kaldım ama 110 falan olur dogurmama yakın 2 ay var hiç cesaretim yok Yürüyüşle falan mı açıldın naptın ben yürüyemiyorum bile bir seyler engel oluyor sanki yorgunluk var hep