bck 38 haftalığım benim de sızıntı şeklinde biseyler oluyor yani afedersin alt taraf titriyor çamaşırım sürekli ıslak yatıyorum kalkıyorum bakıyorum eşofmanım ıslak oluyor doktora gittim suyu normal dedi sanırsam akıntı olabilir yine de doktora bir gözük için rahat eder