kcnr MyUniqueBaby bendede bazı sabahlar oluyor aynı haftadayım sizle yediklermden ilaçlardan sanırım lavaboya çıkınca bişey kalmıyor.
kalbimin_cicegi MyUniqueBaby bende de çok oluyor 3 yaşındaki oğlum da anne bak kardeşim bağırıyor diye seviniyor 😂
kcnr MyUniqueBaby yani çok ağrı sızı yapmıyorsa sorun yoktur heralde bazen bende bişey oluyo sanıyorum. Çok rahatsz oluyorsanız yinede doktorunuza gittiğinzde danışın