sblyrms Kızlar merhaba 🤰 Bişey sormak istiyorum hamilelik döneminde kusmanın bebeğe bir zararı var mıdır sizce? Sonuçta bu doğa gereği miğde bulantısı yaşıyoruz ama afedersiniz çok fazla istifra etmek acaba zararlı mıdır ? Var mı bilgisi olan
gbyalcin sblyrms yani yarın 18 haftalık olucak bebeğim hala bulantı ve kusmam devam ediyor. Çok rahatsız oluyorsanız doktorların mide bulantısı için verdiği ilaçlar var onlardan kullanabilirsiniz. Onun haricinde herhangi bir problem yaratacağını sanmam eğer öyle bişey olsa doktorum mutlaka söylerdi çünkü