Mrvklnc Yediklerin etkiliyor olabilir gaz yapan yiyecekleri araştırıp uzak durmayı dene kola soda gibi şeylerde içme. Kimyon çok iyi geliyor gaza çayını iç istersen sütünden geçer bebeğe de. Gaz damlasını da düzenli vermek lazım her gün düzenli bir şekilde, hatta dikkat edebilirsen aynı saatlerde versen çok daha iyi olur (doktorun farklı bir kullanım şekli onerdiyse ona devam et lütfen ). Geçer inşallah 🌸🌸