Bende yaptım düşük. 11 haftalık bebegimin 9. haftada kalbi durmuştu. Ilac ile degilde kürtaj olmuştum. 1 saat ara ile 2 fitil gibi birsey koyuyolar. Kanaman olsun diye bende hiç kanama olmadı. Sonrada saat dolunca kürtaj yapıyolar. 5 dk falan sürüyormuş ben hatırlamıyorum. Uyandiriyolar adet sancısı gibi bi sancı oluyor. Sonrasında gene kanamam olmadı. Normal adet aralığına görede adet oluyorsun. Çocuk düşünmüyorduk 1 buçuk ay sonra hamile olduğumu öğrendim. 37 haftalik olduk bile🥰